ВІКЕНД НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2018
Вікенд
необмежених
можливостей
30.11-03.12 2018
ВІКЕНД НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ – це ініціатива започаткована агенціями Організації Об’єднаних Націй в Україні в 2017 році спільно з Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України до Міжнародного дня людей з інвалідністю, з метою привернення уваги до їх прав, які порушуються внаслідок недоступних послуг і середовища, та заради усвідомлення широким загалом актуальності цього питання.
Ініціатива реалізується у формі флешмобу, до якого долучаються заклади дозвілля та харчування, які роблять своє середовище та послуги більш доступними та дружніми для відвідувачів з інвалідністю та сімей з дітьми, у тому числі с дітьми з інвалідністю, а також протягом 30 листопада – 3 грудня 2018 року привертають увагу своїх відвідувачів до питань рівності в доступі до закладів та послуг через проведення тематичних заходів.
ЗАПРОШУЄМО ДОЛУЧИТИСЯ ДО ФЛЕШМОБУ «ВІКЕНД НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2018»!
Навіщо це компаніям-учасникам?
- Це можливість зміцнити свою репутацію та привернути увагу клієнтів, адже за результатами досліджень 70% клієнтів обирають продукцію та послуги соціально-відповідальних компаній.
- Зробивши свої послуги доступнішими для людей з інвалідністю та відвідувачів з дітьми, учасники ініціативи стають в один ряд із компаніями, що формують світовий тренд соціально-відповідального підходу до ведення бізнесу:
- Ресторан «Остання Барикада» - фізично-доступний простір для маломобільних клієнтів.
- Мережа гіпермаркетів Ашан використовує програмне забезпечення для зручної комунікації з працівниками з порушенням слуху.
- Супермаркети Tescoзапровадили годину тиші без реклами та музики, що зручно для відвідувачів з маленькими дітьми та тих, які мають порушення аутистичного спектру.
- Бренд Tommy Hilfiger випускає одяг, зручний для людей з інвалідністю.
- Starbucks відкрили кав’ярню з обслуговуванням жестовою мовою.
- Це можливість для додаткової та якісної медіа-присутності: організатори надають потужну інформаційну підтримку із залученням ЗМІ та лідерів думок.
Цілі ініціативи:
- Покращення доступності закладів та послуг для відвідувачів з інвалідністю, у тому числі дітей.
- Залучення людей з інвалідністю та сімей з дітьми, у тому числі з дітьми, які мають інвалідність до активної участі в соціальному та культурному житті.
- Привернення уваги широкої громадськості до проблеми рівного доступу до закладів та послуг.
Медійна підтримка флешмобу:
- Анонсування в ЗМІ.
- Залучення лідерів думок для представлення учасників флешмобу та висвітлення їх заходів.
- Висвітлення ініціатив учасників флешмобу в соціальних мережах та ЗМІ.
- Створення спеціальної карти та розміщення на ній усіх учасників ініціативи за двома категоріями:
- дружні заклади для людей, які мають інвалідність та відвідувачів з дітьми, у тому числі з інвалідністю;
- тематичні заходи в рамках ВІКЕНДУ.
Як долучитися:
- Бути дружніми та доступним для відвідувачів з інвалідністю та відвідувачів з дітьми, у тому числі з дітьми з інвалідністю. Як це зробити дізнайтесь тут.
та/або - Провести захід або серію заходів, які будуть адаптовані для участі людей з інвалідністю та/або дітей . Приклади тут.
та/або - Провести тематичні заходи в рамках ВІКЕНДУ, що створять умови, за яких будь-яка людина зможе отримати новий досвід та усвідомити проблему недоступності.
Приклади тут.
Учасники ВІКЕНДУ НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2017: кінотеатр Multiplex, онлайн-кінотеатр MEGOGO, кінотеатр «Кінопанорама», Сім’я ресторанів Діми Борисова, Музей в темряві «Третя після опівночі», Національний музей Тараса Шевченка, Музей історії Києва, Київський академічний театр ляльок, та багато інших.
Щоб стати учасником ВІКЕНДУ НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2018
Слідкуйте за ВІКЕНДОМ у Facebook
За додатковою інформацією звертайтеся:
opportunities.weekend@gmail.com
Юлія Черноморець,
координаторка ініціативи від Програми розвитку ООН,
+38063 282 4410