№ 1563-р Розпорядження КМУ «Про схвалення Концепції забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу»

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 18 листопада 2009 р.
N 1563-р Київ

Про схвалення Концепції забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу

1. Схвалити Концепцію забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі - Концепція), що додається.

2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям розробити на основі Концепції плани заходів щодо забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом у містах, в яких відбуватимуться матчі фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (плани мобільності приймаючих міст).

3. Міністерству транспорту та зв'язку, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям до 31 грудня 2009 р. забезпечити розроблення плану заходів з реалізації положень Концепції.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 44

СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 18 листопада 2009 р. N 1563-р

КОНЦЕПЦІЯ

забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу

Загальна частина

Ця Концепція визначає першочергові заходи, спрямовані на забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу (далі - чемпіонат).

Відповідно до вимог УЄФА необхідно організувати належне функціонування транспорту загального користування на шляхах міжнародного та міжміського сполучення, у межах та навколо міст, в яких відбуватимуться матчі чемпіонату (далі - приймаючі міста), а також визначити основні маршрути сполучення із стадіонами, забезпечити вчасне, безпечне і комфортне перевезення учасників та гостей чемпіонату від місць проживання до стадіонів (фан-зон) та у зворотному напрямку.

Виконання зазначених завдань ускладнюється територіальною віддаленістю України від країн - потенційних учасниць чемпіонату,невідповідністю вимогам УЄФА її транспортної системи, відсутністю достатньої кількості фахівців, що володіють необхідними знаннями і досвідом підготовки та проведення великих спортивних міжнародних заходів, очікуваною великою кількістю вболівальників та гостей чемпіонату, недостатньою розгалуженістю готельної мережі та інфраструктури альтернативного розміщення вболівальників у приймаючих містах, невизначеністю складу учасників чемпіонату,міст проведення ігор кожною командою.

Відповідно до рейтингу УЄФА, найбільш імовірно, що учасниками чемпіонату будуть Англія, Іспанія, Італія, Німеччина, Франція, Росія, Румунія, Нідерланди, Португалія, Туреччина, Україна, Польща, Шотландія, Греція, Бельгія, Данія.Це означає, що вболівальники будуть користуватися переважно авіаційним транспортом.Національні збірні команди Нідерландів, Англії, Німеччини, Польщі та Росії можуть супроводжувати до 50 тис. уболівальників.

Потребує уваги той факт, що кількість учасників та гостей чемпіонату, які прибуватимуть до приймаючих міст у дні матчів, щонайменше вдвічі за припущенням експертів УЄФА, перевищить місткість стадіонів. Таке збільшення буде викликане кількістю тих учасників та гостей чемпіонату, які будуть уболівати у місцях громадського зосередження (фан-зонах).

Найбільша концентрація пасажиропотоків очікується на півфінальних та фінальному матчах.

Необхідно забезпечити цілодобове функціонування міського транспорту приймаючих міст, а також транспорту загального користування за їх межами. Слід також розробити пішохідні маршрути.

Крім того, необхідно запровадити спрощену процедуру прикордонного і митного контролю для учасників та гостей чемпіонату.

Мета та основні завдання

Метою Концепції є створення умов для забезпечення функціонування транспорту та управління дорожнім рухом у приймаючих містах та за їх межами.

Основне завдання Концепції полягає у забезпеченні гарантій, які Україна дала УЄФА, стосовно проведення чемпіонату, зокрема виконання вимог до функціонування транспорту, ефективного управління дорожнім рухом.

Шляхи та основні напрями підготовки транспорту та управління дорожнім рухом

Для виконання вимог УЄФА в частині функціонування транспорту та управління дорожнім рухом у приймаючих містах та за їх межами необхідно забезпечити:

будівництво, реконструкцію і ремонт аеропортів, залізниць, автомобільних доріг загального користування, які зазначені у додатку 2 до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 р. N 107 ( 107-2008-п ) (Офіційний вісник України, 2008 р., N 18, ст. 482, N 82, ст. 2763);

удосконалення порядку надання послуг громадського транспорту, зокрема шляхом запровадження єдиного квитка;

узгоджену роботу національних координаторів з питань підготовки аеропортів, організації залізничного пасажирського сполучення, пасажирських перевезень на міжнародних і міжміських автобусних маршрутах, підготовки до експлуатації автомобільних доріг загального користування;

вивчення досвіду транспортного обслуговування подібних заходів інших країн та його впровадження з урахуванням особливостей України;

утворення у кожному приймаючому місті на базі диспетчерських пунктів підприємств міського громадського транспорту координаційних центрів використання різних видів транспорту та управління дорожнім рухом;

утворення із залученням заінтересованих центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування центрального диспетчерського центру, який виконуватиме функції з координації використання різних видів транспорту та управління дорожнім рухом;

виділення окремих смуг для руху транспорту, що обслуговуватиме чемпіонат;

обмеження руху транспорту в місцях проведення масових заходів чемпіонату (стадіони, фан-зони);

створення навколо приймаючих міст майданчиків для стоянки транспорту, обладнаних достатньою кількістю паркувальних місць;

обмеження в'їзду транзитних транспортних засобів (особливо вантажних) на територію приймаючих міст.

Підготовка транспорту та управління дорожнім рухом до проведення чемпіонату передбачає:

розвиток маршрутів повітряного, автомобільного та залізничного транспорту в міжнародному, міжміському сполученні на період проведення чемпіонату;

збільшення пропускної спроможності міського громадського транспорту та транспорту загального користування;

збільшення пропускної спроможності міського громадського транспорту та транспорту загального користування;

розвиток мережі міського громадського транспорту;

стимулювання оновлення рухомого складу;

управління дорожнім рухом та рухом пішоходів за допомогою єдиної системи дорожніх знаків;

розроблення маршрутів міського громадського транспорту до місць проведення матчів чемпіонату ("Маршрутна мережа Євро-2012") та видання інформаційних довідників, карт, схем проїзду тощо;

визначення генерального перевізника учасників та гостей чемпіонату;

надання послуг міського громадського транспорту в нічний час;

надання послуг з технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів, технічної допомоги (послуги евакуатора) транспортним засобам;

розроблення заходів безпеки на транспорті;

інформаційне забезпечення учасників та гостей чемпіонату (доступ до Інтернету, в тому числі створення інформаційного сайту, логотипи, показники, довідкові служби, аварійно-рятувальні служби, зв'язок, електронна пошта тощо);

страхування пасажирів, вантажів, транспортних засобів;

підготовку фахівців для забезпечення роботи міського громадського транспорту та транспорту загального користування.

Управління транспортом та дорожнім рухом під час підготовки до чемпіонату

Функції з централізованого оперативного управління і контролю за діяльністю підприємств, установ та організацій транспортної галузі та сфери інформатизації, підготовки пропозицій щодо ефективної взаємодії МЗС, Держмитслужби, Адміністрації Держприкордонслужби, СБУ, МВС, МНС, Мінсім'ямолодьспорту, Мінжитлокомунгоспу, МКТ, а також інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування покладаються на Мінтрансзв'язку.

Під час проведення чемпіонату функції з координації використання транспорту загального користування, управління передислокацією рухомого складу, інші функції централізованого управління транспортом та дорожнім рухом покладаються на центральний диспетчерський центр, утворений при Кабінеті Міністрів України із залученням представників заінтересованих центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

З метою забезпечення взаємодії транспорту загального користування та міського громадського транспорту, управління функціонуванням чартерних рейсів, які здійснюються автобусами-шатлами, управління заходами регулювання дорожнього руху, раціонального використання рухомого складу, управління функціонуванням транспорту у разі виникнення надзвичайних ситуацій у кожному приймаючому місті при відповідному органі місцевого самоврядування на базі диспетчерських пунктів підприємств міського громадського транспорту утворюються координаційні центри з управління громадським транспортом та дорожнім рухом (далі - координаційний центр).

До складу координаційних центрів входять представники центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та установ, організацій, відповідальних за взаємодією підприємств транспортної галузі, метрополітену, житлово-комунальних служб, служб забезпечення безпеки та інших.

Функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час обслуговування призначених осіб

Виконання функцій, пов'язаних з транспортним обслуговуванням та управлінням дорожнім рухом під час обслуговування призначених осіб, а саме забезпечення рухомим складом, управління роботою транспортних засобів, виділених для їх обслуговування, розроблення разом з центральними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування основних маршрутів перевезення призначених осіб як в приймаючих містах, так і за їх межами, інші функції, передбачені вимогами УЄФА, покладається на юридичну особу, уповноважену УЄФА на здійснення організаційних заходів та проведення чемпіонату (далі -компанія).

Функціонування транспорту загального користування та управління дорожнім рухом під час обслуговування учасників та гостей чемпіонату

Залізничний транспорт

Під час проведення чемпіонату органом управління залізничним транспортом загального користування забезпечується організація руху поїздів міжнародного (Польща, Росія, Білорусь, Молдова, країни Балтії, Болгарія, Румунія, Чехія, Угорщина, Німеччина та інші країни), внутрішнього та приміського сполучення.

Для належного рівня обслуговування залізничним транспортом під час проведення чемпіонату необхідно забезпечити:

оновлення рухомого складу;

наявність необхідної кількості змінних колісних пар на прикордонних станціях;

залучення додаткової кількості технічних засобів і персоналу для здійснення прикордонного та митного контролю;

підготовку кваліфікованого персоналу для обслуговування учасників та гостей чемпіонату;

поліпшення стану залізничної інфраструктури на визначених напрямках;

відправлення поїздів з приймаючих міст через 1-3 години після закінчення матчу;

здійснення додаткових заходів з безпеки та правопорядку;

впровадження системи бронювання та продажу залізничних квитків на поїзди міжнародного та внутрішнього сполучення через Інтернет;

функціонування на вокзалах (станціях) приймаючих міст інформаційних пунктів, у яких іноземним уболівальникам надаватимуть інформаційну підтримку та допомогу.

Авіаційний транспорт (аеропорти)

За прогнозними даними УЄФА, кількість учасників та гостей чемпіонату, які скористаються авіаційним транспортом, становить 65 відсотків місткості стадіонів, крім того, значна кількість учасників та гостей чемпіонату прибуватиме на матчі без квитків, тому обсяг перевезень авіаційним транспортом може бути більшим.

Відповідно до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 р. N 107 ( 107-2008-п ) (Офіційний вісник України, 2008 р., N 18, ст. 482, N 82, ст. 2763), передбачено виконання робіт з підвищення пропускної спроможності аеропортів. Крім того, на час проведення матчів передбачено в аеропортах приймаючих міст установлення тимчасових терміналів пропускною спроможністю у реверсному режимі 500 і 1000 пасажирів на годину, загальною площею 4700 кв. метрів.

Типова технологічна схема тимчасового термінала погоджується з відповідними державними органами.

Під час проведення чемпіонату урядовому органу в галузі авіації разом з органами місцевого самоврядування приймаючих міст необхідно забезпечити:

cинхронізацію пропускних потужностей системи аеропорт - місто (управління повітряним рухом - аеродромна частина - аеровокзальна частина - привокзальна площа - сполучення із стадіоном і центром міста);

організацію функціонування в кожному аеропорту приймаючого міста місць посадки (висадки) пасажирів міського громадського транспорту;

застосування спрощеної процедури прикордонного та митного контролю;

виконання умов, передбачених у підписаній УЄФА угоді з аеропортами;

функціонування відповідних підрозділів компанії, відповідальних за транспортне обслуговування призначених осіб;

відокремлення пасажиропотоків учасників та гостей чемпіонату команд-суперниць. Рішення про необхідність та доцільність такого відокремлення прийматиметься стосовно кожного матчу офіцерами безпеки та правопорядку країн команд-суперниць, приймаючої країни та УЄФА;

створення між стадіоном та аеропортом буферної зони-накопичувача з відповідною інфраструктурою;

вжиття додаткових заходів безпеки;

функціонування в аеропортах приймаючих міст та допоміжних аеропортах зон гостинності та інформаційних пунктів, у яких іноземним уболівальникам надаватимуть інформаційну підтримку та допомогу.

Автомобільний транспорт

Під час проведення чемпіонату в міжнародному сполученні будуть використовуватись автобуси, легкові автомобілі, у тому числі автомобілі з житловими фургонами.

З метою забезпечення належного рівня обслуговування і безпеки учасників та гостей чемпіонату органам місцевого самоврядування разом з урядовим органом у сфері автомобільного транспорту, органом забезпечення безпеки дорожнього руху необхідно забезпечити:

облаштування мережі автомобільних доріг загального користування об'єктами придорожньої та туристичної інфраструктури;

створення мережі маршрутів приміських, міжміських та міжнародних чартерних перевезень;

облаштування спеціальних місць паркування транспортних засобів, автомобілів з житловими фургонами та створення спеціальних маршрутів сполучення міського громадського транспорту від стадіону до центру міста, фан-зони;

облаштування місць посадки (висадки) пасажирів міського громадського транспорту в аеропортах, у районах стадіонів та в інших місцях масового перебування учасників та гостей чемпіонату;

оновлення рухомого складу транспортних засобів шляхом придбання, оренди, лізингу;

відокремлення маршрутів для учасників та гостей чемпіонату команд-суперниць, місць посадки (висадки) пасажирів;

виділення смуги на автомобільних дорогах для руху транспортних засобів, які обслуговують призначених осіб, транспортних засобів оперативних та спеціальних служб і міського громадського транспорту за основними напрямками переміщення учасників та гостей чемпіонату;

запровадження заборони руху транспортних засобів на окремих ділянках автомобільних доріг (вулицях);

облаштування маршрутів руху учасників та гостей чемпіонату спеціальними знаками орієнтування, підготовку карт, путівників та інформаційних довідників іноземними мовами;

узгоджене управління мережею міжнародних автобусних маршрутів між Польщею та Україною під час проведення чемпіонату.

Функціонування громадського транспорту та управління дорожнім рухом під час обслуговування учасників та гостей чемпіонату в приймаючих містах

Транспортне обслуговування стадіону

Транспортна система приймаючого міста під час проведення чемпіонату має забезпечити повне заповнення стадіону протягом однієї години.

З метою досягнення належного рівня обслуговування і безпеки учасників та гостей чемпіонату рекомендувати органам місцевого самоврядування приймаючих міст:

розробити плани транспортного обслуговування відповідно до вимог безпечного заповнення стадіону з урахуванням прилеглої до стадіону території;

розробити детальний план руху транспортних засобів та пішохідних потоків учасників та гостей чемпіонату в радіусі 1,5 кілометра від стадіону в день проведення матчів;

організувати мережі надійно захищених пішохідних маршрутів на стадіон та у зворотному напрямку;

oрганізувати окремі під'їзди та виїзди транспортних засобів, які обслуговують призначених осіб, транспортних засобів служб обслуговування стадіону, оперативних та спеціальних служб;

відокремити маршрути для учасників та гостей чемпіонату команд-суперниць;

облаштувати поблизу стадіону місць посадки (висадки) пасажирів;

створити необхідної кількості спеціальних місць паркування транспортних засобів відповідно до угоди про стадіон;

вжити заходів для забезпечення безперешкодного доступу до периметру стадіону особам, які проживають або працюють у його межах;

передбачити наявність на території стадіону посадкового майданчика для вертольотів.

Метрополітен

Під час проведення чемпіонату рекомендувати органам місцевого самоврядування приймаючих міст розробити та узгодити з відповідними органами безпеки та правопорядку графік та схему закриття станцій, розміщених у радіусі 1,5 кілометра від стадіону, забезпечити у дні проведення матчів продовження роботи метрополітену не менш як на 1,5 години.

Міський громадський транспорт

Показник використання міського громадського транспорту для перевезення учасників та гостей чемпіонату в приймаючих містах повинен становити не менш як 80 відсотків.

Управління та координацію роботи міського громадського транспорту здійснюватимуть координаційні центри.

Органам місцевого самоврядування приймаючих міст разом з центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, житлової політики та міського електричного транспорту, місцевими органами управління в галузі автомобільного транспорту під час проведення чемпіонату необхідно забезпечити:

оновлення рухомого складу, звернувши особливу увагу на пристосування його для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями розроблення маршрутів чартерних рейсів автобусів та запровадження додаткових автобусних експрес-маршрутів;

оновлення рухомого складу, звернувши особливу увагу на пристосування його для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями розроблення маршрутів чартерних рейсів автобусів та запровадження додаткових автобусних експрес-маршрутів;

розроблення графіків руху громадського транспорту у разі виникнення надзвичайної ситуації;

виділення спеціальних смуг руху на автомобільних дорогах для проїзду громадського транспорту, акредитованих транспортних засобів, транспортних засобів, що обслуговують оперативні та спеціальні служби;

створення спеціальних місць паркування транспортних засобів учасників та гостей чемпіонату в радіусі 1,5 кілометра від стадіону;

цілодобове перевезення учасників та гостей чемпіонату міським громадським транспортом за єдиним квитком;

видачу уніформи встановленого зразка працівникам міського громадського транспорту, які обслуговуватимуть учасників та гостей чемпіонату;

оптимізацію схеми руху міського громадського транспорту для сполучення із залізничним та автобусним вокзалом, аеропортом і стадіоном приймаючого міста.

Управління дорожнім рухом під час проведення чемпіонату

Пішохідний рух

Під час проведення чемпіонату органи місцевого самоврядування приймаючих міст разом з місцевими органами з безпеки дорожнього руху запроваджують спеціальні маршрути для пішоходів, які повинні бути облаштовані системою знаків орієнтування, зонами громадського відпочинку, розташованими в зручних місцях.

Маршрути пішохідного руху вболівальників команд-суперниць повинні пролягати окремо один від одного та не перетинатися.

Створення умов для безперешкодного пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями

Під час планування та здійснення транспортного обслуговування чемпіонату необхідно створити сприятливі умови для осіб з обмеженими фізичними можливостями та передбачити:

забезпечення аеропортів, залізничних вокзалів, автовокзалів та метрополітенів спеціальними пристроями для посадки (висадки) пасажирів з обмеженими фізичними можливостями, спеціально підготовленими групами супроводу таких пасажирів під час їх посадки (висадки) та здійснення перевезень, салонними інвалідними візками залізничний та авіаційний транспорт, використання рухомого складу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

під час створення транспортної та дорожньої інфраструктури передбачити встановлення пристроїв для пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями в підземних переходах, застосування пандусів і низьких бордюрів на маршрутах пішохідного руху;

проведення інструктажу водіїв міського громадського транспорту, стюардів авіатранспорту, провідників залізничного транспорту, працівників метрополітену, підрозділів МВС та дорожньо-патрульної служби щодо специфіки обслуговування, надання супроводу, допомоги і способів переміщення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

З метою забезпечення належного рівня обслуговування та безпеки учасників та гостей чемпіонату рекомендувати органам місцевого самоврядування приймаючих міст:

організувати окремі під'їзди та виїзди транспортних засобів осіб з обмеженими фізичними можливостями та тих, що здійснюють їх перевезення;

передбачити максимальне наближенням до стадіону місць паркування транспортних засобів (не менш як 10 відсотків загальної кількості) осіб з обмеженими фізичними можливостями та тих, що здійснюють їх перевезення, позначаючи ці місця відповідною дорожньою розміткою та знаками;

розробити детальний план руху транспортних засобів осіб з обмеженими фізичними можливостями та тих, що здійснюють їх перевезення, і пішоходів з числа осіб з обмеженими фізичними можливостями у радіусі 1,5 кілометра від стадіону в день проведення матчів, з позначенням його спеціальними піктограмами.

Дорожні знаки та система знаків маршрутного орієнтування

Укравтодор разом з МВС, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування під час підготовки і проведення чемпіонату забезпечують облаштування мережі автомобільних доріг загального користування та маршрутів (вулиць) переміщення учасників та гостей чемпіонату приймаючих міст єдиною системою дорожніх знаків, текстова інформація на яких має зазначатися українською і англійською мовою.

Компанія забезпечує виготовлення покажчиків, передбачених УЄФА (напрямків руху та ідентифікації об'єктів чемпіонату), які встановлюються вздовж автомобільних доріг загального користування, в приймаючих містах, на залізничних та автомобільних вокзалах, аеропортах, станціях метрополітену, в районі офіційних місць чемпіонату власником об'єкта інфраструктури або уповноваженою ним особою та демонтуються після закінчення чемпіонату.

Запровадження єдиного квитка

Спеціальну систему оплати проїзду в приймаючому місті та між містами, в яких проходитиме чемпіонат, розробляє та затверджує Мінтрансзв'язку, Мінекономіки, Мінфін, Мінжитлокомунгосп разом з органами місцевого самоврядування приймаючих міст.

Компанія разом з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування приймаючих міст за погодженням з УЄФА розробляє механізм використання квитка на матч як квитка на проїзд у міському громадському транспорті приймаючого міста, що діятиме протягом 36 годин.

Забезпечення безпеки та правопорядку на транспорті

Заходи щодо забезпечення безпеки та правопорядку на транспорті здійснюються відповідно до Інтегрованої концепції забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р. N 1244 ( 1244-2008-р ) (Офіційний вісник України, 2008 р., N 71, ст. 2395; 2009 р., N 88, ст. 2978).

Заходи щодо забезпечення безпеки та правопорядку на транспорті здійснюються відповідно до Інтегрованої концепції забезпечення безпеки і правопорядку під час підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р. N 1244 ( 1244-2008-р ) (Офіційний вісник України, 2008 р., N 71, ст. 2395; 2009 р., N 88, ст. 2978).

Інформаційне забезпечення транспортного обслуговування під час проведення чемпіонату

Детальна інформація про транспортне обслуговування надаватиметься учасникам та гостям під час проведення чемпіонату за допомогою створених Мінтрансзв'язку:

веб-сайту англійською, російською та українською мовою, який міститиме інформацію стосовно транспорту загального користування, що обслуговує чемпіонат в Україні, з посиланням на головні сторінки порталів УЄФА, приймаючих міст, аеропортів тощо;

довідкової телефонної служби чемпіонату.

Органи місцевого самоврядування приймаючих міст разом з Мінтрансзв'язку під час проведення чемпіонату:

створюють інформаційні пункти на автомобільних дорогах загального користування, залізничних та автомобільних вокзалах, в аеропортах, офіційних місцях проведення чемпіонату, на маршрутах переміщення уболівальників;

видають інформаційні буклети з детальною схемою маршрутів громадського транспорту, туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування, що надаватимуться учасникам та гостям чемпіонату разом з квитками на матч.

Очікувані результати

Pеалізація Концепції забезпечить:

безперебійне функціонування транспорту та управління дорожнім рухом під час проведення чемпіонату;

належне транспортне обслуговування учасників та гостей чемпіонату, створення атмосфери футбольного свята.

Фінансове забезпечення

Фінансове забезпечення реалізації Концепції здійснюватиметься за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел.