Як зробити інформацію доступною для всіх?
Фейсбук пропонує автоматичне субтитрування до ваших відео, бо це підвищує кількість переглядів. Інстаграм дублює текстом ваші відео-сторі. Онлайн платформи дозволяють вставити текст заміщення (alt text) до ваших зображень. В кафе вам дають QR-код для перегляду меню, а саме меню містить картинки.
Ці тренди сприяють більшій кількості клієнтів для бізнесів, але, також роблять інформаційний простір доступнішим для всіх! Субтитри дозволяють прочитати аудіо інформацію тим, хто погано чує.
Альтернативний текст дає доступ до візуальної інформації тим, хто погано бачить. Картинки допомагають орієнтуватись та розуміти інформацію тим, хто має когнітивні порушення, і не тільки.
Альтернативний текст дає доступ до візуальної інформації тим, хто погано бачить. Картинки допомагають орієнтуватись та розуміти інформацію тим, хто має когнітивні порушення, і не тільки.
Про доступну інформацію зняли відеоурок з Marina Lebed. В ньому дивіться, слухайте, читайте, про те:
Як розміщувати та виділяти важливу інформацію?
Якою має бути інформація, щоб вона легко сприймалась візуально?
Що зробить вашу інформацію простою для розуміння всіма?
Як враховувати різні рівні освіти та володіння мовами, щоб робити інформацію доступною для всіх?
Відеоурок розроблено @Pro.UD Універсальний дизайн / Pro.UD Universal Design на замовлення Українського фонду соціальних інвестицій у рамках програми «Інклюзія в громадах», яка виконується відповідно до Проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури, УФСІ VI», що фінансується з грантових коштів Уряду Німеччини, наданих через KfW.