Середовище, як "третій вчитель"
Давати дітям більше контролю над навчальним процесом = покращувати якість освіти.
Чому це так? Дослідження показують, що особистий внесок дитиною у поставлене завдання, як то вибір матеріалів, підходу до вирішення проблеми або місця за столом, підвищує якість виконання завдання, його результат. Творчі роботи є більш творчими, а інші завдання виконуються швидше.
Можливість здійснювати вибір та приймати самостійні рішення дітьми, усвідомлюючи наслідки дозволяє розвивати самовизначення та самоактуалізацію дітей. Навчальне середовище може бути таким, яке забезпечує ці потреби.
Про те як саме зробити освітнє середовище «третім вчителем», записали з Наталья Заеркова відеоурок. В ньому дивіться, слухайте, читайте:
Чому освітнє середовище, що максимально залучає всіх його учасників є важливим для дитячого розвитку?
Як саме зробити середовище таким, що залучає дітей?
Відеоурок розроблено Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» на замовлення Українського фонду соціальних інвестицій у рамках програми «Інклюзія в громадах», яка виконується відповідно до Проєкту «Сприяння розвитку соціальної інфраструктури, УФСІ VI», що фінансується з грантових коштів Уряду Німеччини, наданих через KfW.