Інформування населення про соціальні послуги: універсальний дизайн
Універсальний Дизайн передбачає подання інформації з огляду на широкий спектр індивідуальних можливостей і здібностей людей. Правила донесення інформації: просте сприйняття, доступність незалежно від сенсорних здібностей людини, достатність часу та належна просторова організація.
У процесі планування інформаційної роботи необхідно врахувати:
- Технічні особливості сприйняття інформації (освітлення, доступність місця розміщення інформації, належна якістьінформаційного продукту та адекватність способу його передачі);
- Психофізіологічні особливості, які заважають сприйняттю інформації (поганий зір, слух, нервові зриви та стан стресу, розумова відсталість тощо);
- Необхідність дублювання однієї інформації різними каналами комунікації (друкованими, візуальними та особистісними засобами комунікації з урахуванням особливостей цільової аудиторії).