Проектування доступних банківських відділень на прикладі Ощадбанку

За ініціативою Ощадбанку було спроектовано та побудовано відділення, в яких враховані принципи універсального дизайну. Зміни торкнулися не тільки зон клієнтського обслуговування у відділенні, а й зовнішнього дизайну, як-от направляючої смуги, яка веде до входу. Універсальний дизайн є зручним для більшості відвідувачів, а особливо для клієнтів похилого віку, осіб з інвалідністю, батьків з дитячими візочками та ін.

Особливу увагу приділено таким зонам, як: самообслуговування, касового обслуговування, очікування, індивідуального обслуговування клієнтів, а також санвузлу. Для кожної зони діють добре продумані параметри доступності та зручності. Це стосується висоти та зовнішнього вигляду, а також розташування столів, вікон, банкоматів, крісел, поручнів тощо. Клієнти з різними потребами можуть на рівних користуватись послугами банку та бути незалежними у доступі до відділення та послуг, що надаються в ньому. Для людей з порушеннями зору – спеціальні тактильні позначки; для людей, які пересуваються за допомогою візка, –  каси пониженого рівня; для людей, які використовують милиці – спеціальні тримачі для них. Представлені в презентації особливості проектування значно спрощують доступ кожної людини до банківського відділення.

Лого UN Partnership to Promote the Rights of Persons With Disabilities

Лого UNDP

Лого UNICEF

Лого ILO

Тризуб

Лого Національної Асамблеї людей з інвалідністю України

Лого Всесвітньої організації охорони здоров'я - Європейське регіональтне бюро