Універсальний Дизайн як один із інструментів утримання та залучення клієнтів

Під час II Форуму Forbes "Успіх у рітейлі" менеджер проекту ПРООН Крістіна Баграмян взяла участь у панельній дискусії, де виступила з доповіддю "Універсальний Дизайн як один із інструментів утримання та залучення клієнтів".

Крістіна показала приклади кращих практик використання 7 принципів Універсального Дизайну в супермаркетах, магазинах, банківських відділеннях. А партнер виступу - Євгеній Дейнеко з дизайн-бюро IDNT - презентував кейс мережі відділень Ощадбанку, які спроектовані з урахуванням Універсального Дизайну. Універсальний Дизайн покликаний створити середовища зручними для кожного за нас, незалежно від віку, ваги, сенсорних чи фізичних здібностей тощо.

Завантажити цю публікацію
в форматі Word

Лого UN Partnership to Promote the Rights of Persons With Disabilities

Лого UNICEF

Лого ILO

Тризуб

Лого Національної Асамблеї людей з інвалідністю України

Лого Всесвітньої організації охорони здоров'я - Європейське регіональтне бюро