Універсальний Дизайн як один із інструментів утримання та залучення клієнтів

Під час II Форуму Forbes "Успіх у рітейлі" менеджер проекту ПРООН Крістіна Баграмян взяла участь у панельній дискусії, де виступила з доповіддю "Універсальний Дизайн як один із інструментів утримання та залучення клієнтів".
Крістіна показала приклади кращих практик використання 7 принципів Універсального Дизайну в супермаркетах, магазинах, банківських відділеннях. А партнер виступу - Євгеній Дейнеко з дизайн-бюро IDNT - презентував кейс мережі відділень Ощадбанку, які спроектовані з урахуванням Універсального Дизайну. Універсальний Дизайн покликаний створити середовища зручними для кожного за нас, незалежно від віку, ваги, сенсорних чи фізичних здібностей тощо.