Універсальний Дизайн представлений на Студентському конкурсі соціальної реклами
«Нічого, звикнете. Користуватися чайником без ручки, парасолю - без власне парасолі», – такий лейтмотив серії постерів студента-учасника щорічного Конкурсу соціальної реклами в номінації Програми розвитку ООН «Світ, зручний для кожного: доступність, універсальний дизайн, безбар’єрне середовище».
Нехтування принципами доступного дизайну, як-от високі сходи, підземні переходи без ліфту, вузькі двері тощо, дискримінує людей з різним потребами.
«Універсальний Дизайн, або Дизайн для Всіх, передбачає створення будь-чого – ручки, меблів, будинків, парків, міст – що є зручними кожному, незважаючи на вік, вагу, фізичні обмеження, травму, вагітність та інші життєва обставини. Універсальний Дизайн стосується кожної людини на різних етапах її життя», – відзначає Крістіна Баграмян, менеджер Спільної програми ПРООН, ЮНІСЕФ, ВООЗ, МОП «Сприяння інтеграційній політиці та послугам для людей з інвалідністю в Україні».
«Ми раді взяти участь у Студентському конкурсі реклами та отримати якісні роботи, які, до речі, привернули увагу не лише журі, а й відвідувачів фестивалю», – говорить Крістіна.
У рамках номінації Програми розвитку ООН «Світ, зручний для кожного: доступність, універсальний дизайн, безбар’єрне середовище» конкурсанти отримали завдання розробити соціально-орієнтовані плакати, які б підкреслювали важливість створення доступного середовища для всіх та спонукали б громадян поважати права кожного.
У результаті було обрано дві роботи, які посіли 2-е та 3-е місця відповідно: плакат «Everyday Things» Данила Ляха (фото1, фото 2) та відео ролик «Ідеальне Життя» Марії Сібірцевої.
Серія плакатів «Everyday Things» Данила Ляха:
Відео ролик «Ідеальне Життя» Марії Сібірцевої: